15 januari

asså jag är typ sämst på att uppdatera
min blogg...
jag vet ju knappt vad jag ska skriva om.

igår va jullis å johanna här.
vi såg på top model och tog fina kort.
i varje paus sa julia: "ta kort"
å sen så sprang hon iväg med sin kamera.
så det vart riktigt fina kort av allt.

idag så va det skola.....som vanligt.
vi hade musik första lektion, det är ganska
kul. vi håller på att skriva en ny text till låten
Mamma Mia.
jag är i samma grupp som lollo, olle & emma.
vi kommer göra den bästa låten, såklart!

efter musiken hade vi matte och slöjd.
sen hade vi lunch.
efter lunchen hade vi en halvtimmes no.
vi har typ om droger å alkohol.
så igår såg vi en film om dom 20 farligaste
drogerna!
alkohol låg på plats9 å tobak låg på plats6.
det betyder att det är typ farligare än extacy.
men sista lektionen va spanska, med lennart!
haha, olle smörar mycket när vi har spanska..

ikväll måste jag plugga lite spanska så jag
klarar läxförhöret imorgon.

un abrazo grande!
adíos!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback