19 mars

nu kan jag äntligen försöka leva igen!
det känns så skönt att so-provet om andra världskriget
är gjort, hur det nu än gick!
tyvärr hitler, nu orkar jag inte med dej längre..



just nu känner jag inte alls någon press
(även om vi tyvärr har bildprov på måndag och jag kan ingenting)
jag känner mej typ.... fri!

samtidigt känns det som att något inte stämmer,
något som fattas, nånting jag saknar!

hur som helst, imorgon så har vi tävling i övik.
vi kommer bara åka dit över dagen, och det känns jätteskönt.
är så less på att vara borta, även om jag knappt har varit
borta nånting den senaste tiden!

btw, så har jag inte lagt upp någon bild från när
vi var i kåbdalis med stora feta släkten!






det finns alltså en bild som är likadan fast tvärtom också!





så, det var en liten del av våran helg.
nu ska jag göra nåt som jag måste, nä vänta... jag måste inget!
då ska jag bara göra nåt kul istället!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback