10 december

ojoj, redan andra advent.
var och skulle färga håret idag nere på frisörprogrammet.
slutade med att jag ser ut som en jävla julgran...
röd och grön och lite blandat!
så jag ska tillbaka imorgonbitti och göra om skiten.
blir liiite ledsen att dom inte kunde göra rätt från början.
(dock så är det ju läraren som typ "bestämmer" vilken
färg man ska använda, så det är typ hennes fel)
aja, hoppas det blir bättre imorgon.
känns lite jobbigt att va julstämning istället för att ha.
 
har i alla fall skrivit färdigt på religionen och skickat in den.
känns galet skönt! nu äre bara svenskan kvar...
får nog ta den imorgon eftermiddag istället.
 
tänkte nu visa några bilder på mitt stora pepparkakshus
som jag fick för mig att göra i fredags!
har en ljusslinga i den också, så nu luktar det pepparkakor
konstant i hela huset!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback