6 november

goddag.
ikväll äre living and room - party som gäller.
dock så har typ alla som jag bjudit in något
annat inplanerat så vi blir verkligen inte många..
känner du att du har lust att komma, så börjar det
18.30 på forsmyrvägen 7 och tar ca 3 timmar.
man kan ju höra av sig före i fall det verkar intressant.
http://www.livingandroom.se/
 
har bakat hur mycket om helst, så jag har cookies,
cupcakes och pannacotta. tur jag tycker det är roligt att
baka, då gör det som inte något att det blir över.
 
tycker i alla fall att alla människor kan följa mig på
instagram också, lär bli mer det än bloggande i framtiden.
heter: eennordin
 
ha en bra kväll annars! pussar
 
slänger in en bild på et galet söt unge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback