19 april

i fredags morse så kom vi hem efter 2 härliga veckor i egypten.
jag ska säga såhär: JAG HATAR SVERIGE!
att vara i egypten är nåt av det bästa som har hänt,
och jag försöker att dölja för mej själv hur mycker man faktiskt vill tillbaka.
men det är riktigt svårt.
jag saknar allt där nere så otroligt mycke och vill tillbaka NU!

vi har haft så himla kul där nere och det har hänt mycke.
det man saknar mest är nog ändå personerna som man har träffat.
hotellet & el gouna är bara ett stort plus i kanten.

nu när jag är hemma så känns det inte som om jag har nåt att göra alls.
jag har inte ens lust att egentligen sitta vid datorn.
allt jag tänker på hela tiden är att jag vill tillbaka till el gouna!!

eftersom jag inte har någon lust att sitta här så ska jag gå och
lyssna på "sunny holiday" och tänka tillbaka på alla fantastiska minnen.





jag tycker verkligen om dom där bilderna,
dom får mej att längta tillbaka ännu mera!


hare bäst tills jag får lust att sitta här igen
XXX

Kommentarer
Postat av: juliaaaaaaf

Åhh fatta hur avundsjuk ja är på dig! :)

2009-04-22 @ 18:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback