24 april

den här dagen har varit riktigt bra faktiskt.
vi hade företag för en dag och skulle tjäna pengar genom att
driva ett litet företag för en dag.

jag, jullis & johanna delade ut reklamblad åt chicaboom.
dom gav oss bara 200 reklamblad så att vi inte skulle jobba ihjäl oss.
och vi tjänade 300:- tsm!  det är väldigt lättförtjänta pengar.
vi började just före 9 och cyklade från skolan.
när klockan va 09.40 så va vi färdiga.

vi hade alltså ända till 13.00 att göra vad vi ville.
vi började på duvan och tjockade oss i glass.
sen for vi hem till mej och såg lite film från egypten.


(jag blir lika glad varje gång jag ser nåt från egypten)

efter halv12 nån gång så for vi och åt på finnbacken.
och typ halv1 så cyklade vi tillbaka till skolan för redovisning & utvärdering av dagen.
vi hade såklart inte tjänat mest pengar men vi hade troligast jobbat minst .

ikväll vet jag inte vad som händer.
får se om det dyker upp nåt.

hare bäst.
pussssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback