26 april

goddag världen!!
idag vaknade jag kvart i 11 och kollade på min mobil.
där hade jag 2 sms från robin där det stog: "gudstjänst klockan 11?" och "ska du me på gudstjänst?"
eftersom jag hade vaknat så sent så kändes det lite för stressigt.
men jag ska följa me på gudstjänst i norrängskyrkan ikväll istället.

efter egyptenresan så har jag börjat lyssna på en låt väldigt mycket.
come what may - moulin rouge
den är faktiskt väldigt bra och ger massa minnen från egypten.

nu på eftermiddagen så var jag ute i skogen länge med mamma, pappa & söthunden.
vi gick på rostugevägen och det var typ bara lera.
men vi gick där ändå och man kunde verkligen känna lukten från naturen.
vilket alltså betyder att sommaren är påväg, haha.
det är verkligen det enda jag längtar till nu!!
förutom att jag vill tillbaka till egypten såklart.




jag har typ hur många bilden som helst från egypten,
och jag kan inte bli trött på dom.

nu ska jag inte skriva mer.
take it easy.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback