24 augusti

exakt 4 månader kvar till julafton och man ska måsta börja skolan!
dessutom så var skoldagen lång... mellan 8.30-15.30 ungefär.
prutt på lovisa sundh som fick sluta tidigt första skoldagen, du ska få ångra det vännen!
tur att man inte måste göra så mycket första dagen iaf, annars skulle jag typ dö.

jag måste bara ta dagens 2 meningar, även om dom egentligen ska höra
till min och jullis nya blogg som vi inte har kommit igång med än.

mening1:
JR: Vad har du här?
PB: Rör inte mina biblar!!!

mening2:
VV: Han har bytt skola.
OL: Gud har hört våra böner!

våran klass är det sjukaste som finns, men samtidigt nåt av det roligaste.
ES sa att han skulle säga dagens imorrn, vi få väl se om det blir så.

nu ska jag ringa pappa och kolla när vi ska äta!
maten på skolan var sämst, så jag börjar bli lite hungrig nu.

hare bäst, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback