kungsbacka

tjooo :)
förra inlägget blev väldigt långt och jag är typ stolt för att jag lyckades skriva så mycket.
vad jag ska skriva om nu vet jag inte, men de kommer inte bli lika långt som förra!!

i morse så packade vi ihop husvagnen, checkade ut och körde E6 norrut.
nämligen till kungsbacka där vi nu står på en golfbana (oj, så oväntat...)
kungsbacka ligger typ 3 mil eller nåt utanför göteborg.
golfklubben heter forsgårdens gk och har över 1000 medlemmar
varav 380 eller nåt är juniorer... i lycksele finns det kanske 10 ungdomar eller nåt, mycket liten skillnad.
ovärt vetande!!

sedan så åkte vi in till centrum där vi gick på turistbyrån och fixade göteborgspasset.
vi fikade på ett café och kollade på dom få affärerna som fanns där.
det roliga var att jag faktiskt hittade ett par jeans :D jag är väldigt lycklig för det.

i morgon så ska vi ta pendeltåget till göteborg och göra sånt som vi får göra billigare
eller gratis för att vi har köpt göteborgspasset.
man får väl se vad som händer, kanske shoppa lite och kanske åka nån båt eller nåt.
sen på torsdag så blire liseberg!! :D

just nu sitter jag och söker efter bra musik på youtube!
helt plötsligt så kom jag på en låt som jag inte har hört sen den 11 juli.
http://www.youtube.com/watch?v=ikHz_mid3o0
haha, måste höras och sen så finns det nog dom som kan lista ut vad jag gjorde den 11 juli... (a)
jag vill ha tips på nån bra musik, för jag vet inte vad jag ska lyssna på.

nu ska jag inte skriva mer, för jag kommer inte på nåt.
hare bäst så kanske jag skriver nåt sen. pusshej


Kommentarer
Postat av: /Moster

Mhmm, får dina fötter buggkänsla när de här den låten, eller...? Har tyvärr inga förslag på låtar (det enda som hoppar in i min hjärna nu är "Du vet väl om att du är värdefull" : ) LITE tårar kommer - du vet varför, men jag tänker också på att just DU är värdefull! LOVE YOU!/Moster

2009-08-14 @ 23:12:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback