lycksele

igår kom vi äntligen hem.
väldigt skönt efter att ha varit borta så länge!!
jag tankade moppen, sen så for jag och rebecka ut me moppen.
de hade ju regna hela dagen typ så de va ganska halkigt.
i rondellen på norra sidan så äre röd asfalt, och den är mycke halkigare än vanlig asfalt.
självklart så halkar vi med moppen men lyckas ändå få stabilitet i den igen.
de va sjukt läskigt och rebecka skyllde allt på mej, först och sa att hon aldrig skulle åka me mej igen.
men sen när vi kom hem så hade hon lugnat ner sig och kom fram till att de inte va mitt fel.
vägen va bara för halkig.

nu ska jag ut och få i mej lite luft.
jag kan ju inte sitta inne hela dagen.
hare bästt. pusshejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback