öckerö

hej hej.
efter att jag hade skrivit mitt förra blogginlägg så planerade vi om
och bestämde oss för att fara på liseberg direkt på onsdag och ta storstan på torsdag.
så på onsdag morgon klev vi upp, tog pendeltåget in till göteborg.
liseberg öppnade inte förän kl1 så vi gick runt lite innan vi åkte till liseberg me en spårvagn.
där träffade vi familjen nygård som vi va me ända tills liseberg stängde kl22.
köerna var sjukt långa så man hann faktiskt inte åka så mycket.
men det var riktigt roligt faktiskt ändå!

på torsdag så tog vi spårvagnen till göteborg igen och gick runt överallt på stan.
sedan ville jag och rebecka åka hem tillräckligt tidigt för att hinna va me pojkarna från anneberg.
så dom blev skjutsade till golfbanan av sin mamma där vid kl19.
sen va vi me dom tills deras mamma kom och hämtade dom igen vid halv elva ungefär.

igår morse så tog dom bussen kl9 till pendeltåget och åkte int till kungsbacka
så dom va där typ kl10.
sen va vi me dom hela dagen tills mamma och pappa hade packat ihop husvagnen och
kom och hämtade oss vid stationen typ samtidigt som deras buss gick hem.
sen åkte vi med husvagnen och allt till öckerö för att hälsa på mammas gamla klasskompis.
hon har 2 barn/pojkar, dom är 5 och 7 år..
ikväll kommer deras kusiner förbi och ska hälsa på.
bland annat stina som gick i samma konfa som mej, så de kommer nog bli kul.

imorgon när vi är klara och har packat husvagnen så ska vi börja åka uppåt mot NORRLAND!!!
äntligen, det har jag längtat efter ända sen vi for!
tyvärr så är vi typ inte hemma förän på onsdag så de är ju fortfarande länge kvar.
skolskiten börjar måndagen efter och jag är motsatsen till taggad!!
men de är ju faktiskt inte så mycke man kan göra åt.
bara att njuta eller nåt av den sista veckan sommarlov.

nu ska jag försöka vara lite mer social me småbarna.
hare bäääst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback