varberg

tja tja tja!
vi är i varberg på en camping och de finns typ inte mycke att göra.
igår så hade rebecka stött på några pojkar som bodde på campingen,
hon kom å hämta mej å sen gick vi och va lite social me dom.
de va fyra andra brudar där också men de gjorde inget alls..
vi satt i nåt rum å prata i typ 1 halvtimme sen va klockan typ halv tolv
och nattvakten kom och körde iväg oss!!
två av brudarna som va me skulle hem till stugbyn så vi följde me dom.
så vi gick typ efter halva stranden och sen va vi framme.
brudarna gick och vi vände och gick hemmåt igen.
mamma ringde, sa att vi skulle fara hem till husvagnen... hon hann ringa 3 gånger.
vi va tvungen att gå ifrån alla som vi va me för att mamma inte skulle bli helt galen.
men man hade ju hunnit få några nummer så när vi va tillbaka fick jag typ 2 sms.
trevligt trevligt!!

i morse så smsade jag me erik och han undrade om vi skulle hinna träffa dom innan
dom skulle fara där vid tolv.
ja såklart, jag & rebecka klev upp och hon smsade med eriks lillbrorsa anton som va vid affären.
vi gick till affären och där va också alfred.
erik kom me sin sparkcykel/kickboard och va lite social.
sen ringde erik till nån och frågade när dom skulle fara.
det skulle dom göra typ då så vi följde dom en bit och sen sa vi hejdå!

senare idag for vi till fästningen här i varberg och fikade...
sen for vi till gokart-banan och jag spöade skiten ur min racersyster ;) haha
på tisdag drar vi uppåt lite, till göteborg typ!
onsdag eller torsdag liseberg.
fredag åker vi till öckerö och hälsa på cissi (mammas kompis)
sen börjar vi resa uppåt på söndag... hemma typ på onsdag!!
de är fan int lätt å va borta så länge!!!!!!!

jag vill egentligen lägga in bilder och sånt men de finns inga bilder på den här datorn..
får väl uppdatera inläggen senare!
nu ska jag sluta skriva ointressanta saker och göra nåt roligt.
kanske hinner skriva ett till inlägg nu på semestern.

hare bäst <3

Kommentarer
Postat av: /Moster

Låter som om ni har det riktigt bra!?! Ta det lugnt med boysen så morsan inte blir för stressad (tur inte JAG är där! He he)!

2009-08-10 @ 23:34:32
Postat av: /Moster

Låter som om ni har det riktigt bra! (Ta det lugnt med boysen så morsan inte blir för stressad! Tur inte JAG är där! He he)!!

2009-08-10 @ 23:38:36
Postat av: /Moster

Ursäkta! Det blev visst lite dubbla kommentarer (men det är för att du ska förstå budskapet: )

2009-08-10 @ 23:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback