10 december

idag är jag glad!
jag fick alla rätt på matteprovet som jag egentligen inte fattade ett skit på.
ikväll är det spa-kväll på KU och
imorrn är det sista dagen innan helg!

men jag är också sur för jag vart tvingad att ta
svininfluensasprutan som jag hade bestämt mej för att inte ta!
så nu sitter jag och har ont i armen!
känns ju lagom bra..

nu är det inte så mycket skitgöra kvar i skolan.
vi har teknikprov imorrn (som jag inte fattar ett skit om) 
och jag måste lämna in engelska-utvärdering om eget arbetebajs!
betygen sätts på måndag och allt måste vara klart!

nu ska jag kolla på tekniken innan vi ska äta om 10 minuter.


haha, bara för att jag tydligen är förlovad men
piv, johanna, tuggummi & mårten.

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Monica

Det var mycket SKIT du hade att skriva om!;)

2009-12-10 @ 22:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback