13 december

ursäkta för dålig uppdatering under helgen.
har inte haft tid att sitta vid datorn något alls.
därför kommer nu ett inlägg med bilder från allt
jag har gjort i helgen!

fredagkvällen spenderades på lyckan med linnea.
massa fredagsmys på oss!
(klicka på alla små bilder)



     

     

     

igår var det tävling i älvsbyn så då klev jag upp klockan 6..
sov på bussen både dit&hem, det behövdes!

för första gången så tävlade jag i boogie woogie.
det fanns bara ett problem, och det är att jag kan inte dansa boogie.
men det gick ganska bra ändå.
vi kom 3a vilket var sjukt oväntat.
nog för att det bara var 4 som tävlade men vi hade
räknat med att komma sist så vi vart ändå nöjda.

och precis när vi stod på pallen så rasade hela bordet med pokaler!
när dom lyfte bort pokalerna som stod längst fram vart det övervikt
där bak så alla pokaler föll på golvet!
jag stod närmast prisbordet så jag blev jätterädd..

   



vi vann i både bugg & dubbelbugg!
det kändes riktigt bra.



   

     



igårkväll var jag med linnea igen.
mycket trevligt!



ikväll är det träning.
känns jobbigt men det är sista träningen så det känns ändå skönt.
nu ska jag ringa robin igen tror jag.

hoppas alla haft en trevlig helg.
det har jag haft!!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback