14 december

onödigt vetande
det är bara 17 dagar tills jag fyller år!
happyface, haha

ikväll har jag känt mig helt fri!
betygen skulle vara satta vid lunchtid och
nu är det inga läxor, inga uppgifter, inga träningar
och ingenting kvar som man måste göra!
det känns så bra!

efter middagen så gjorde jag sillsallad och knäck.



samtidigt började mamma med julklappsinslagningen
så jag fick inte vara närvarande...

   



lilla gumman ville också vara med i paketinslagningen!

imorgon är de KU-julavslutning.
blir nog trevligt.
jag vill ha någon att smsa med, va social?!

nu skriker min syster.... jobbiga unge
pusshej <3

Kommentarer
Postat av: lolloo

saknar dej <3

2009-12-14 @ 20:49:01
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback