2 december

jag känner att jag inte har varit så duktig på att uppdatera.
fast jag har faktiskt en orsak och det är att pappa skulle
byta ut hårddisken i datorn så den har varit isärplockad sen måndag!

i måndags så hade vi praso igen.
alla 9or va ju tvugna att välja 2 program som man skulle hälsa på.
så i måndags var jag & jullis (från våran klass) och hälsade på estet.
det finns ganska mycket mer folk som man känner där jämfört med
teknik där jag & kajsa va förra veckan.

igår hände inte så mycket.
träning halv6-7, sen gick jag och la mej tidigt.
somnade just efter 9!
väldigt skönt iallafall

idag hände inte heller så mycket.
va me jullis efter skolan.
vi tjockade oss och åt på golden, haha!
sen satt jag och tittade på när dom hade spinning.

just nu funderar jag på att äta något och sedan sova.
fast innan de måste jag kolla igenom spanskan...
redovisningsskit imorrn.

pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback