7 december

Dampdator!
Jag blir så less...
Kunde inte skriva något igår för datorn bara gav upp!
Helt utan anledning, den måste verkligen hata mej.

Igår blev jag väckt och följde mammaforsdalakyrkans julspel!
Barnen är så söta när dom springer runt i små
änglavingar och sjunger julsånger..
Tänk när man va liten, vad lätt allt va!

När julspelet var slut for vi hem ett tag innan vi åkte till
skogskåtan och åt julbord.
Dom vuxna tog sjukt lång tid på sig att äta!
Något tjock man kände sig när man kom hem 2 timmar senare.
Tur man hade träning så man ändå kände att man gjort rätt för sig!

Idag har det inte hänt så mycket.
Skola, skola, skola, skola!!
Ikväll ska jag spela badminton, det blir nog trevligt.

Nu ska jag kolla med mamma när vi ska äta.
Ha en trevlig kväll, pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback