10 februari

asså jag har typ aldrig nåt att skriva i bloggen.
jag kanske ska börja skriva horoskop?

idag hade vi bad på idrotten...
det är verkligen inte roligt att simma omkring
på badhuset med hela klassen och en
läskig vikarie.

när lektionen väl var slut så var de ju såklart
fullt i duschen av en massa 3or eller nåt...
men tillslut så fick man sig en plats så man
kunde göra sig klar innan bajsbussen kom.
jag hatar att vi bara har 20 minuter att göra oss
klar på, för man hinner knappt borsta håret så
ska man va ute...

i slutet av dagen så skulle vi ha 2 x 40 minuter
matte men ibland är det tur att man har vikarier.
för dom lurade våran vikarie att vi slutade 15.10
istället för 15.30 eller nåt..
tur klassen är bäst!

nu ska jag nog gå och göra mej i ordning för 
dubbelbuggen som börjar 19.30.



hare bäst!
pussheeeej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback