19 februari

jag är sämst på att blogga..

jag kommer typ aldrig på nåt att skriva om.

så därför blir det typ tråkigt tjafs om vad

jag har gjort på dagarna.

jag fattar inte hur folk frivilligt läser sånt.


men ja, igår hade vi no-prov om
människan & droger..
jag svarade på allt men trodde att jag skulle
få ganska mycke fel.

vi fick tillbaka dom idag & jag blev typ chockad.
jag hade 58 av 61!!
alltså MVG på det prov som jag knappt trodde
att jag skulle klara G på..
glad blev man i alla fall.

igårkväll så for jag, jullis & johannaduvan
och tjockade oss..
jullis hade hoppats på trevligt sällskap
men så blev det inte, hon fick nöja sig med oss.
vi hade kul i alla fall & sen for vi hem till mej
och sjöng sing star..
det är inte speciellt kul när man är förkyld
så man knappt kan prata & ändå ska man försöka
sjunga utan att det skär sej.... lite klurigt.

ikväll så ska jag på KU.
jag känner fortfarande ingen där så lite ensam
är man, men konstigt nog så är det jättekul ändå.

men jag ska nog gå & göra mej i ordning nu.
hare bäst!
pussssåkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback