2 februari

idag började skolan om igen efter 2 veckors prao.
det var roligt att träffa alla igen eftersom att man
typ inte har träffat nån under dom här 2 veckorna.

i fredags hade jag sista dagen prao och fick sluta
kl12 å de va jätteskönt!
när klockan var halv1 så träffade jag jullis på stan.
gick runt me henne tills 14 då hennes lunch var
slut. men då va jag ändå kvar på stan me matte
å hans kompisar.
dom hade haft dans på idrotten så dom stog på
torget och dansade sina steg..

när klockan va 16 så hade jag inte hunnit komma
hem än, så vi gick till julias praoplats å sen pratade
jag med henne lite om kvällen å sen gick alla åt
olika håll.

på kvällen for jag, jullis & johanna till duvan cup
där vi va tills kl2 ungefär. vi somnade nog inte förän
halv4 men det är sånt man får ta när man har roligt.

på lördag morgon så klev vi upp där vid kvart i 10
för att julia ville se en match där vid halv11.
det tog lite lång tid så vi kom när det va 49 sekunder
kvar av matchen. men det gjorde inte så mycke för
dom vann.
när det hade gått 49 sekunder så gick vi & köpte frukost.

när klockan blev 14 så for alla hem till sig.
jag somnade ganska fort & blev väckt vid kl18 då jag
skulle äta middag.
efter middagen så kom jullis å johanna och vi for
tillbaka till duvan cup för att se på jubileumskonserten.
den var faktiskt ganska bra. fick typ träsmak i röven
av att sitta där mellan kvart över 7 & 12 men det är
sånt som händer.

när konserten va slut så gick vi tillbaka upp till skolan
och kollade på nån match och gjorde lite annat.
den natten kom vi hem typ kl3. jag somnade inte förän
halv5 eller nåt. lite drygt eftersom man skulle upp typ
halv11 för att jullis återigen skulle se en match.

efter den matchen så for johanna hem. men jag och
julia åt frukost och va kvar tills allting tog slut.

efter middagen så hade jag träning....drygt efter en
lång och rolig helg. men ändå en rolig träning för vi
såg bara på film från förra tävlingen och i slutet fick
vi kommentarer av tränarna vad vi kan förbättra och så.

nu är man trött efter en lång och riktigt rolig helg.

ha en rolig vecka.
pussåkram


Kommentarer
Postat av: Jullis

Roligt roligt roligt säger jag bara! :)

allt bra hände typ, förutom det där lilla hej:et som inte ville komma ut från min mun! ;)

2009-02-03 @ 16:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback