20-21 februari

i helgen så var jag i övik.
det var roligt och man träffade en massa folk.

fredag efter skolan så åkte vi bil till övik
och åt middag hos mina kusiner.
efter middagen så fick min kusin ett sms
av sin tjej att hon ville att han skulle komma på
ett disco som hon var på (min kusin är 10år)
det var jättegulligt så jag, min syster & min minsta
kusin
beslutade att vi skulle följa med viktor
till discot så han fick träffa sin tjej.

jag & rebecka var för gamla för att komma in
och joel var för liten så vi fick gå runt ute i
över en timme och göra ingenting!
tur matte finns så man kan prata i telefon när
man har tråkigt.
det blir liksom mycket roligare då!!
vi pratade i ca 3½ timme och viktor hann bli ganska
sur på mej innan vi la på.

lördag klev jag upp vid kl9 för att hinna duscha
och göra mej i ordning före tävlingen.
kl10 så for vi till husum och var framme typ halv11.
den första människan som man såg när man kom
innanför dörren var adam, en mycket snäll och bra
pojke från älvsbyn.
sedan så träffade man en massa annat folk som:
samuel, victoria, linnea, anna, hanna & säkert nå
fler som jag inte kommer på just nu.

tävlingen var rolig och det gick ganska bra.
vi kom 3:a i buggen och 2:a i dubbeln efter en
katastrofstart i dubbelbuggsfinalen.
fatta pinsamt de va.. man ville verkligen inte prata
med någon efter den starten.
jag hade en riktigt bra dag i alla fall så tack alla
älskade människor som gjorde dagen rolig!



dubbelbugg, robin, jag & johanna



emelie, jag & tim i hörnet.

ha en bra vecka
pussssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback