26 februari

tänk jullis, idag har du varit med om mycket.
så mycket att du t.o.m har börjat skaka.
vad ska då hända ikväll?
jag säger bara lycka till, hoppas du får roligt!

idag hade vi matteprov b-del.
igår hade vi a-delen och den va väldigt lätt.
hoppas att jag klarade båda proven.

idag såg vi också codan
(estet 3ornas årliga musikal).
dom gjorde dr jekyll & mr hyde.
den var bra, som den alltid brukar vara.
när den va slut så stannade jag kvar på MB
med jullis till hennes mamma kom &
hämtade henne.. då kunde jag gå hem.

ikväll ska jag typ fara till golfbanan och spela
på simulatorn, får se om det är roligt.
ring om det är nåt.

ha en bra kväll.
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback