4 februari

jag är typ sjukt trött och jag vet vad det beror på.

igår va det drygaste dagen på veckan, tisdag.
en lång dag med typ bara tråkiga ämnen...

igårkväll hade jag dubbelbuggsträning,
me johanna & robin.. det är mycket roligare
än buggträningarna. vet inte varför men det
bara är så.

idag var det en ganska soft dag.
man har typ int ansträngt sig nåt alls.
elevens val har jag studier.. typ lättaste
lektion på hela dagen.
plockade typ upp spanskan å pratade hela
av lektionen..

sen skulle jag å frida gå in till stan, men vi va
lat så hon ringde runt och ville ha skjuts.
ingen kunde så vi gick in till stan ändå efter typ
1 timme.

ikväll tror jag att jag ska va me jullis.
vi hittar nog på nåt riktigt kul som vanligt.

hare bra.
pussshej





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback