7 februari

julia, jag lovar att vi kommer att lösa alla problem!
vad vi än måste göra så ska jag hjälpa dej med allt.

i onsdags hittade jag & julia på nåt att göra.
jullis kom hit  & vi gick till duvan & fikade.
de va kul, fast det va väldigt lite folk där.
men det gjorde bara att vi fick handla billigare.

i torsdags va jag på KU. de va kul fast man sitter
där i ett hörn alldeles ensam typ.
men det gör int så mycke, man har i alla fall nåt att göra
på torsdagkvällarna iställe för att sitta hemma helt ensam
som man gör resten av dagarna.

igår (fredag) så hade jag roligt igen!
det va storsteg för alla konfirmander i den här stan.
å jag fick va me fast jag konfa mej i skellefteå.

kvällen började med tacos på s:t mikaelsgården.
kl7 så va det en U2-mässa i kyrkan så då gick  vi dit.
när den va slut så gick vi tillbaka till s:t mikaelsgården
och fikade, lekte lekar & hade allmänt kul!

det var en improvisationsteater som vi körde & jag fick
spela ett dött lamm. det jag fick göra var att bli "kastad"
på en rustning. men det va roligt att skratta åt alla andra.

sen skulle de va melodifestivalen, så alla ledare hade
klätt ut sig och dom mimade & dansade till olika låtar.
det var riktigt kul att titta på för att dom lyckades verkligen
med att få publiken att skratta!
sen fick publiken rösta i små grupper.
det slutade med att "carola" vann & när hon skulle göra
den en gång till så gick hon & satte sig i knä på folk.
sen kom hon/han till mej å jag blev värsta chockad!
men rolig kväll var det i alla fall!



ikväll ska jag se melodifestivalen!
någon som vill titta med mej? smsa mej då!
annars blir det till att sitta hemma med pappa & titta.

ha en bra dag.
pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback