8 februari

i natt så pratade jag i telefon till kl5 och hoppades
på en riktigt lååång sovmorgon tills jag vaknade av mej själv.
men så blev det inte, mamma väckte mej halv2
och så lagom glad blev jag för det.

jag klev i alla fall upp och tog det allmänt lugnt till
halv4 eller nåt då jag gick och duschade.

halv6 hade jag träning, de var skönt för de va bara 3
par där idag!
träningen slutade kl7 och då gick jag med julia &
ewelina till stures för att se på "yes man".
det var jag, julia, johanna, josefin, ewelina & sebastian
som såg på den.



nu sitter jag bara här i min ensamhet och
har riktigt tråkigt. förutom att jag chattar med
min lilla vän som är lik "jom carrey"... haha.
jag ska gå & fika sen ska jag sova så jag inte
missar bussen & kommer försent till skolan imorrn.

hare bäst!
pussheej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback