12 januari

förlåt för att jag inte har skrivit något
på så jättelänge!

pappa håller på att göra en totalrensning
på datorn och typ flyttar allt till en annan
hårddisk, så jag har inte haft tillgång till
en dator sen typ onsdag.....

min jullis har blivit typ galen.
idag var hon helt galen och plötsligt att
hota mej med att berätta en massa saker om
jag inte hämtade mat till henne på lunchen.
okejdå..hon är inte galen, bara en aning
stel efter helgen. (men hon är bäst ändå)

efter att jag skrev mitt förra inlägg så har vi
hunnit med att börja skolan igen efter ett
skönt och rätt roligt lov. det finns några bra
saker och några dåliga med att börja skolan:

+ EA är tillbaka
+ man träffar alla igen
+ man har nåt att göra på dagarna (även om det är tråkigt)

- tillbaka till allvaret
- man får en massa dumma läxor
- man måste kliva upp värsta tidigt

jag har inte tid att skriva mer nu men jag ska
försöka hitta en dator som jag kan blogga
typ imorgon..

pussåkram!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha förstår det, :)

men kul att vi typ ska få träna själva!

2009-01-13 @ 18:48:57
Postat av: Tim

haha förstår det ;)

men kul att vi får träna själva!

2009-01-13 @ 18:49:43
URL: http://timviktorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback