16 januari

skola är drygt, spanskalennart är dum
och jag är i bergsbyn!

idag hade vi volleyboll på idrotten,
det är roligt men man får ont i armarna.
julias armar vart alldeles prickiga som
om det typ hade sprängts blodkärl.

spanskan va de drygt, vi skulle läsa
dialoger 2 & 2 å lennart tvingade mej att
va me kajsa..
då skrattade olle åt mej!

efter skolan så for jag hem och packade

sen 10 över 4 åkte jag till skellefteå.

jag kom fram typ 20 i 7 och då mötte jag

clara, rebecka & sofia på  busstationen

och då gick vi till efs och va på en

ungdomsgudstjänst. de va kul å vi träffa

mycke folk. sen typ 22.00 så gick vi ut

me allt folk å jag och clara åkte cykel med

felix!


fast vi komme inte så långt för sen kom

sofias pappa och hämtade oss och nu

är jag hos clara.


imorgon ska vi fara till ersmark

konfaträff. de blir kul att träffa alla igen.

pappa kommer och hämtar mej klockan 4

så jag är hemma typ 18. kanske far ut

och hittar på nåt.


pussåkram på alla.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback