2008

nu när 2008 är slut vill jag försöka visa
några saker av det som jag har varit med
om det senaste året.


22/2 - 24/2 hade jag en underbar helg med linnea,
det är något jag aldrig glömmer.



munkviken är något av det bästa som har hänt.
kommer aldrig glömma åren med er <3



sommardansskolan i myrviken.
riktigt roligt och nya vänner som man aldrig lämnar.



varje dag har jag vaknat upp och vetat
att mina bästa vänner alltid finns där
för mej. dom är det bästa jag har och
jag kommer aldrig lämna dom.


man rymmer inte ett helt år på bild
så jag kan inte visa allt från mitt 2008.
våren med lisa var något speciellt även om
det inte går att visa.
men sammanfattat så har 2008 varit underbart.
många skratt och många minnen.
nu är det bara till att göra 2009 lika underbart.

pussåkram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback