27 januari

det är tisdag & jag önskar att det är helg igen!
i lördags klev man upp halv 6 för att hinna
duscha innan man skulle åka buss till tävling kl7!
kom fram just före 10 och gick och gjorde
ingenting tills kl12 då tävlingen började.
vi skulle dock inte tävla föränn kl3 så vi satt
typ och kollade på när alla andra tävlade.

när klockan började bli 3 så bytte vi om till
tävlingskläderna och värmde upp lite innan det
började om igen efter pausen.
vi fick veta att dansgolvet var jättehalkigt så vi
visste att vi skulle köra gärnet men ändå vara
försiktig för att inte halka.

sagt & gjort, jag halkade ändå i dubbelbuggen
och kunde inte göra nåt åt de, det var bara att
fortsätta i programmet & vi halkade inte mer sen.
otroligt nog så vann vi i dubbelbuggen trots min
fina lilla halkning där i mitten.

buggen gick lite sämre..
vi kom 4:a för att en av domarna dömde teknikfel.
ingen vet varför & vi kommer nog inte få veta det heller.
men ja, det är bara att ta nya tag nästa tävling så vi
kanske får va me på sm till våren!

igår (måndag) började jag med min andra vecka prao.
halv 9 va jag på skogskåtan och allt började med fika!

det jag gjorde igår var typ att baka 3 rulltårtor
och hjälpa till med lunchen som skulle
serveras kl12.
jag slutade just före 3 så de väldigt skönt.
lite skillnad från granngården då man slutade
kl5 varje dag...

på kvällen va familjen önhult på middagsbesök.
vi åt nån kycklinggryta som mamma hade gjort
och sen såg vi typ film resten av kvällen!
 
idag började jag kl8. jag har hjälpt tessan i
serveringen hela dagen!
vi har dukat, serverat mat, diskat & dukat igen.
sen slutade jag halv 3, faktiskt så var det en 
rolig dag.

ikväll har jag träning så innan dess så kanske
jag ska sova eller typ bara ta de lungt.
är grymt trött efter förra veckan & helgen!

hare bra!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback