3 januari

igår hann jag inte med något
nytt inlägg så jag får skriva om
vad jag gjorde igår nu istället.

klev upp just efter 7 för att duscha.
fixade lite saker och blev skjutsad
till busstation just efter 8.
25över åkte jag julia & joahnna till
umeå för en trevlig dag med shopping

vi var framme ungefär halv 11 och
började genast gå in på affärerna.
det blev att vi började med gina tricot
fortsatte sedan därifrån mot hm och
resten av stan.

när klockan började närma sig 12
gick vi mot eurasia fär vi skulle äta
lunch. på vägen dit hörde vi nån
högtalarröst som sa typ: "viktigt
meddelade, viktigt meddelande.
brand har utbrutit i byggnaden,
var god lämna byggnaden".

utanför dörren till eurasia hade
något spytt... usch!!
vi kunde i alla fall ta oss in och äta nåt.

ingen hade nåt speciellt som dom
ville köpa så vi gick bara runt och
provade fula kläder efter maten.
men bland dom fula kläderna fanns
det ändå något snygg som vi köpte.

vi hade inte så mycket att göra på
stan så vi hann ta 25över3bussen
hem.

rolig dag med mina bästa vänner!

idag har jag inte gjort nånting
så de finns inte så mycket att skriva.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback