5 januari

igår hann jag inte med en uppdatering.
det känns som om det blir flera gånger
att jag skriver om vad som hände dagen
före...

aja, igår va franklins på middag.
de va kul och vi fick äta god mat!
vi spelade guitar hero 3 och jag och
julia gick till shell och hyrde en film
som vi trodde skulle vara kul att se.

vi såg i alla fall filmen, det var en
komedi och den var lite rolig fast
mest blev man typ helt förvånad...
filmen var inte som vi hade trott.
har inte tänkt säga vad den hette
för det blir för pinsamt!

idag kom julia hit igen och vi såg
klart en annan film (linas kvällsbok)
som vi inte hann se färdigt igårkväll.
den filmen är riktigt pinsam....

men när den var färdig gick vi ner till
shell igen för att lämna tillbaka den
filmen vi hade hyrt.
de kändes jättepinsamt att lämna
tillbaka efter att vi visste vad det var för film....

jag lever på pinsamheter.
pussåkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback