11 juli

oj oj, som vanligt sjukt seg på att skriva.
men ändå har inte så mycket hänt sen förra gången jag skrev.
eller jag ha ju varit i skellefteå (igen).
roligt hade jag och jag träffade trevligt folk!

jag och lovisa gick hem till henne från stan = jobbigt.
dagen efter hade vi massa packning och hon skulle me bussen,
så va vi tvungen att gå med racerfart in till stan... = döden!
de ska vi aldrig göra om vännen




tisdag blir det skellefteå igen
jag och jullis ska hälsa på felix.
massa kul vi kommer ha


aja, nu borde jag göra nåt mer vettigt.
ha de bäst, pusss

Kommentarer
Postat av: lolloo

hade jättekul med dej, men aldrig mer gå in till stan! :O :* <3

2009-07-12 @ 12:22:52
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback