4 maj

jag är dålig på att uppdatera.
det beror nog på att jag inte vet vad jag ska skriva,
och inte tar mej tid att fundera ut det heller.

valborg spenderades med jullis.
vi cyklade till hedlunda och fick skjuts därifrån sen.
man gjorde ju inte speciellt mycket där, men det var ändå roligt.
jag den lyckade människan ser ju såklart till
att glömma digitalkameran på soffan i hallen... lagom lyckat!
så när det blev fyrverkerier så blev det till att ta mobilen istället.



julis sov hos mej sen, och på fredag så var det kanonväder.
inte så stor koll, men det va just så pass kallare än på kvällarna i egypten.
riktigt skönt var det, och man kände att sommaren är på väg!!

helgen fortsatte som vanligt, fast med främmande.
moster, morfar & farmor.. trevligt, trevligt.
på lördag så gick vi en snabb sväng på stan.
haha, (för monicas skull var jag bara tvungen att skriva in det)

jag följde me jullis & tittade på fotboll, sen färgade jag mosters hår.
det vart riktigt bra faktiskt!

söndag, bara en riktigt lugn dag.
gjorde verkligen ingenting.

idag har det inte hänt så mycket,
skolan drar ur den sista energin som finns...
och inte mycket kan man göra åt det.
bara att kämpa vidare och se allt från sen ljusa sidan.................
det finns ingen ljus sida.

nä nu har jag inget mer att skriva.
hare bäst, pusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-05-09 @ 20:06:21
Postat av: /M

:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback