musikalpremiär

nu har vi haft den första föreställningen.
det gick jättebra och jag var typ inte nervös alls.

alla i kören skulle ha rött läppstift,
man var verkligen livrädd att man skulle kleta ut det
över hela ansiktet och sen gå ut på scen och skämma ut sig.
men det gick bra... tror jag!

ikväll så är det ju som sagt musikal för allmänheten kl19.
jag vill tvinga alla att komma och titta, för det är såklart mycket
roligare att spela upp för FULSATT publik.

nu har jag inte nåt mer att skriva så ni får ta hand om er
och sedan MÅSTE ni komma ikväll, så äre bara!

hare bäst!!

Kommentarer
Postat av: /M

Önskar verkligen jag kunde komma! Hade velat se, men är som vanligt för långt borta!:(

2009-05-13 @ 22:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback