11 november

de vart ingen skola igår även fast jag sa till mamma att jag ville.
hon hittade på massa ursäkter som att jag kunde få bakslag
så därför vart det att stanna hemma.

efter middagen igår så sa mamma att hon hade lånat en bok till mej
från sjukhusbiblioteket.
så efter jag hade ätit så sträckläste jag den boken på 3 timmar.
otroligt nog så var boken väldigt bra.
den hette "det fattas en tärning" och var skriven av johanna thydell.

idag däremot vägrade jag att stanna hemma.
dom hade gjort färdigt dansen och nu kan jag den också.
vi ska ha akro med i dansen så det ska vi träna ikväll med mats på bäcka borg.
tänk om vi ramlar på musikalen!
fast det ska vi förstås inte oroa oss för.

nu ska jag lägga in låtar på mobilen för jag har fått en ny lånetelefon.
min bajstelefon är på lagning och tidigare hade jag en lånetelefon som
var alldeles för gammal så man kunde inte ha minneskort i den.
tråååkigt!

ha de bäst, pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback