15 november

igår var det inte datorn det var fel på, det var min syster!
hon vägrade lämna datorn på hela dagen.
när jag klev upp 14.45 (omg) så satt hon vid datorn,
efter maten satt hon vid datorn, och när ja kom hem vid 23
så satt hon fortfarande vid datorn och vägrade totalt att lämna den.
gissa hur glad jag var..

pga bildbrist lägger jag in en bild på min syster...


igårkväll var jag iaf med madde.
vi var hos henne och såg på nästan 2 filmer.
mycket trevligt!

jag har iaf kommit fram till att jag inte vill tillbaks till skolan.
för nu har vi haft 2 sjukt roliga veckor med musikalarbete
och det tycker jag att vi lika gärna kan fortsätta med!

jag har också kommit på att jag har börjat oroa mig över gymnasievalet.
jag vet verkligen inte hur jag ska göra,
men jag har ändå några idéer om vad jag skulle kunna välja.
de löser sig nog innan slutet iaf.

nu ska jag äta nåt, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-11-15 @ 19:54:29
URL: http://whenshithappens.blogg.se/
Postat av: Marielle

Välj samhälls och va med miiiiiiiiiiig :O Love you <3

2009-11-16 @ 18:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback