16 november

i morse kändes det jättehemskt.
förstå ändå att hoppa på en buss och åka FRÅN stan bort till forsdala.
efter 2 musikalveckor vill man ju verkligen inte tillbaka till skolan!
komma tillbaka till all skit där ingenting är roligt.
det känns som om jag klagar väldigt mycket just nu,
men jag vill bara få ur mig allt!

och en sak till..... vädret!
fy fan, jag HATAR att gå i slask. 
de spelar ändå ingen roll vart man går för man blir lika blöt ändå!
så sjukt jobbigt, kan de bara inte bli snö och kallt nån gång?

igår hade vi iallafall träning.
de va bara jag&robin och tim&johanna som tränade.
när de bara är vi så är det mycket roligare att träna
för då slipper vi alla gamla som tränar.
vi har inte tränat på 3 veckor, men tränarna sa att om vi dansar sådär bra
var 4:e vecka så behöver vi bara va där var 8:de vecka.
(det gällde båda paren)
men jag kan väl säga att jag är nöjd med träningen!

btw marielle så har jag lovat mig själv att aldrig gå samhälls.
förlåt gumman <3

nu orkar jag inte skriva nåt mer.
ha en bra kväll, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback