17 november

hejhejhejhej!

idag är jag glad!
jag fick tillbaka min telefon från lagning så nu är allt som vanligt.
förutom att jag inte har några pengar alls och mina gratis sms är slut...
får se när jag orkar fylla på igen,
kan nog vara skönt me en paus..
jag känner att jag tänker konstigt,
men jag kanske har en poäng med de hela!!



idag missade jag slöjden och halva idrotten för att jag va på möte.
en mycket tråkigt möte som är 2 gånger per termin
och handlar om kultur för förskolan-högstadiet.
så gåre när man har suttit i elevrådet sen 4an...
men varje möte hela hösten och till efter musikalen kommer jag missa
för att jag vägrar fara tillbaka till skolan efter att vi har haft
elevens val - musikal på dansens hus.

för ungefär en halvtimme sen så kom jag hem från dubbelbuggsträningen.
nu har vi löst ett problem med en paus för mycke
som tydligen inte såg så bra ut.
men nu äre gjort i alla fall.

snart ska jag gå och duscha och sen ska jag gå och lägga mej tidigt.
jag va sjukt trött i morse när jag skulle kliva upp
så de måste jag göra något åt.

hare bäst pussssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback