18 november

jag tycker jag va duktig igår som gjorde en ny header.
det är alltid lika svårt att trycka in i hjärnan att de tar
över en timme att göra en header.
man måste planera sin tid för annars hinner man inte med
allt som man skulle vilja hinna.
som igår, inte blev det att jag gick och la mej tidigt..

  


jag gjorde header till 20 över 9,
såg på tv och fikade med mamma och gick inte och la mej förrän halv11.
lika död i morse som igår!

måste gå och sova tidigt ikväll,
annars kommer jag vara död i helgen när mina småkusiner kommer.
vilket betyder att jag vet precis vad jag ska göra hela helgen!

nu kom pappa och sa att jag skulle duka.
bäst att göra det innan han blir sur!
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback