22 november

äntligen lugn och ro igen!
blev såklart väckt av joel i morse också.
vägrade kliva upp och fick sova en halvtimme längre.
duktigt av mej!
när jag tillslut hade tagit mej ur sängen så skulle alla
ut i skogen med hundarna och viktor&joel ville såklart ha med mej ut.
men eftersom dom precis skulle fara och jag hade knappt fått
på mej vanliga kläder så stannade jag hemma och sov en timme i soffan.

efter en lång dag har dom farit och är nog snart hemma.
bara 3½ vecka innan jag träffar dom igen.
fast då blire att fara upp till farmors stuga!

jag har träning om typ en timme och innan det så ska jag köpa
pengar till mobilen!
så nu ska ALLA bomba mej med sms!

puss&kram

Kommentarer
Postat av: lolloo

asså jag måste bara säga, bilden längst till höger på din header, ÄR HELT UNDERBAR!, elr hur var det? ;)

saknar dej gumman<3

2009-11-23 @ 21:17:20
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback