24 november

en månad till julafton!

igår hade jag ingen tid alls till att sitta vid datorn.
hade sovmorgon till 10
dans en timme
2 timmar lunch
promenad (istället för hk)
bild
sluta en halvtimme tidigare.
mycket bra start på veckan!

jullis kommer döda mej hur som helst för den bilden
men lika bra att inte göra den allt för stor!



for till linnea direkt efter maten och var hos henne hela kvällen.
vi tjockade oss som vanligt
hon klippte mej
vi kollade om gymnasium
hon lockade mitt hår
vi läste en "fin" bok
och linnea är bäst!



idag var jag på tannen hela förmiddagen.
alla 9:or va tvugna att välja 2 program som man skulle besöka.
idag så var jag&kajsa (bland andra) på teknikprogrammet.
slutade vid 11 och hade alltså 2 timmar lunch idag också.
kajsa ville inte vänta på skjuts så hon gick tillbaka till skolan.
men jag satt och pratade med emelie tills jag fick skjuts.
det var väldigt skönt att slippa gå!

2 lektioner efter lunch.
slöjd&idrott.
det är alltid lika skönt att sluta inne i stan.
man slipper tänka på hur man ska ta sig hem då.

nu orkar jag inte skriva mer.
får se om jag hinner skriva nåt imorrn,
men det borde jag nog hinna.
harebäst, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback