halloween

hejsan ni som läser bloggen.
idag sov jag till halv2 och klev sedan upp och duschade.
jag pratade med sundh, handlade, lagade mat och bakade cupkakes.



sen ikväll så följde jag med jullis hem till annelie där de fanns lite folk.
vi såg körslaget, en film och så var vi ute och gick.
lätt bättre än att sitta hemma hela kvällen!

har kameran där nere och jag sitter vid den bärbara datorn eftersom
att min lillasyster har den "stora" datorn.
kan därför inte ladda över några bilder just nu från kvällen.

imorgon så ska jag sova väldigt länge den sista dagen på lovet.
sen ska jag nog bara ta det lugnt tills det är träning kl8.

just nu har jag bara ett krav på mej själv
och det är att jag måste ta tag i det här och lösa det.
jag pratade väldigt mycket med julia ikväll om allt.
det kändes väldigt bra om jag säger så även om julia skrek en gång (a)
hihi, lite busigt av mej men.

hoppas alla haft en bra halloween och sover riktigt gott nu inatt.
det kommer jag göra, godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback