lillpierre

på mattelektionen idag så såg vi "en cell-sam historia".
(handlade mer om NO än om matte)
en serie som man känner igen men inte vet varför.
hittade introt på youtube och såg att den gick på
sommarlovsmorgonsprogrammet "alarm" 1998.
då va jag ju bara 4år så jag borde inte komma ihåg det...
det har säkert gått någon annan gång också.

efter första avsnittet sa maria:
- dom gick igenom halva biologiboken på en halvtimme!



efter lunch var jag på någon ungdomskonferens så jag missade 2 lektioner.
det handlade om vad kommunen och politikerna gör för lyckseles ungdomar
och så gick dom igenom vad dom kom överens om på förra konferensen
i februari som jag inte va på för att jag inte hade fått veta att den va.
nu skrev jag massa tråkig information på samma gång!

om typ en timme så ska jag på KU.
tror att de skulle handla om klimat eller nåt.
får se hur lång tid jag orkar vara där eller om jag går hem efter ett tag.
måste skriva om egen lektion till idrotten...



ha en bra kväll
pusssar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback