skitdator!

jag har inte kunnat skriva ett enda inlägg på hela veckan
och det beror bara på att den här datorn är helt cp och inte går att starta.
nu ska jag försöka göra ett låååångt inlägg om hela veckan och så ser jag hur
länge det dröjer innan datorn dör igen.
jag börjar med bilder från förra helgen!

lördag







måndag
lyckan med linnea.
färgade mitt hår!



tisdag
linnea sov hos mejjj!!!
(klicka på bilderna)

    
   

onsdag
vi har ju 2 musikalveckor just nu och såklart vill man
ju ha lite bilder och så på vad vi gör.
när vi har "rast" så spelar vi jennifers skivor och dansar
typ mer då än när vi har lektioner.



torsdag
ännu mera dans









fredag
sminkgruppen kom upp på dansens hus och alla dansare blev sminkade.





lördag
elina vaknar med feber...
jag kan inte vara sjuk, jag har en till musikalvecka som jag måste vara med på.
jag vill hjälpa till och lära mej dansen samtidigt som alla andra.
det här funkar inte!
jag ska iaf ta de lugnt i helgen och jag SKA vara frisk på måndag.

ha en bra fortsättning på helgen i alla fall.
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback