tänk att lite bearnaisesås skulle kunna ha räddat dagen

bajsskola som inte kan beställa tillräckligt med mat!
såklart att vi fick äta torrmat utan sås!

dagen var som vanligt och på svenskan har vi nu
börjat skriva på våra sagor.
det flöt på otroligt bra faktiskt.
fortsätta med den på fredag..

vi hade ingen lärare på musikalen så vi blev sminkade istället
och sen gick vi ner och tittade på när drama övade.
mycket trevligt och roligt!

jag och jullis ska krossa sebastian!

nu har jag suttit med cpbajsSO sen halv6 och börjar verkligen bli stressad.
de finns typ inte en chans i världen att jag hinner färdigt till fredag!
jag hatar att vi inte har några fler lektioner att jobba med det.
jag är inte i närheten av ett resultat och jag är fruktansvärt less..



har inte tid att skriva mer nu!
måste fortsätta jobba.
pusshej...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback