11 oktober

tiden går mycket fortare än man tänker att den gör.
när jag va me lovisa fredag/lördag så satt jag med mobilen och
kollade på kalendern och gick igenom vad jag gjorde hela sommarn.
samtidigt som de va en massa grejer som jag hade gjort så
om man räknade ihop det så va de ändå inte så mycket.
det är svårt att förklara hur jag menar men det jag vill få fram är
att man ska ta tillvara på tiden man har,
för annars så kommer du ångra att du inte gjorde något.

nu är jag äntligen hemma igen efter en helg i skellefteå.
känns skönt att vara hemma men jobbigt att helgen är
slut.

snart så ska vi nog äta sen ikväll har jag träning 20.00-21.30.
hör av er, 0730914635.
pusshejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback