14 oktober

omg, inte duktigt av mej..
jag har inte hunnit sitta vid datorn på hela veckan.
och det hemska är att nu när jag väl sitter här
så vet jag inte vad jag ska skriva.
det har bara gått 3 dagar och det har typ inte hänt
någonting alls.

ikväll har jag ingenting att göra alls.
det är otroligt tråkigt...

just nu sitter jag och tittar på 2½ män och
smsar med lite folk som svarar.
jag känner mig otroligt ensam ikväll,
men såna dagar måste det ju också finnas.

senare blir det nog mer plugg inför so-provet
som är på fredag.
de va mycket duktigt av klassen att övertala
EA att byta dag på provet.

idag va btw patrik så arg att han hoppade och skrek.
lärarna är inte så glada på oss nuförtiden.
men iofs så gör ju vissa lite väl mycket onödiga saker.

nu har jag verkligen inte tänkt att försöka att skriva
något mer tråkigt.
ha en bra kväll, pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback