19 oktober

hej alla!

idag gjorde vi färdigt so-provet.
de känns skönt att slippa tänka på det längre.
provet var väldigt långt och vi missade halva lunchen
för att vi inte hann skriva klart.
tillslut gick kaj på lunch och kvar satt vi, 6 st och gjorde prov.

inte är det lätt alla gånger!

men nu är det äntligen bortgjort och nu kan jag bara säga
att vi har spanskaprov på fredag.. bara till att börja plugga igen!

idag efter hk:n så skulle vi göra nån enkät som skulle ta 45min.
efter typ 20min satt alla och klagade på att dom ville sluta.
jag hade hicka under hela tiden och piv, jullis&simone satt och
skrattade åt mej.
dom sa att det fanns en anledning till att jag hickade.
när dom sa ett ord och jag hickade efter det så sa dom att det var
det jag tänkte på.
nog finns det konstiga människor!
sen blev piv oseriös och skrev i enkäten:
jag slår barn med trumpinar ibland!

hon skrev pinar, inte pinnar!



ikväll ska jag se till att jullis inte far på den där gospelgrejen
och tar med sig johanna hit för vi vill baka.
vi pratade om det idag och undrade när vi skulle ha tid
för jullis ville jättegärna baka blåbärskaka!!
men jullis sa sen att hon kanske skulle skita i gospeln!
det blir nog jättebra.

nu är det snart mat, typ färsbiffar eller nåt sånt konstigt.
men jag får väl hoppas att jag blir mätt iaf.

ha en bra afton och kväll
pusshejj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback