2 oktober

hej hej!
idag hade vi friidrottsdag på tannen.
ännu en dag där man bevisar hur
otroligt dålig man är på sport!
vi tog massa bilder, men jag kände mej för lat
för att tömma kameran just nu.
får bli ett till inlägg senare med bilder från dagen!

när vi sluta gick jag och linnea in till stan, medans
robin och olivia körde moppe.
linnea fyllde ju som sagt år igår, så hon skulle
visa för robin vad hon ville ha så han kunde köpa det!

nu sitter jag här hemma igen och spelar gitarr..
jag förstår inte riktigt vad som har hänt med mej nu..!
de måste va nå knas i hjärnan eller nåt!
jag kan inte spela gitarr egentligen.
fast nu börjar jag bli lite less på den här låten så
jag ska kolla om de finns nå annat roligt&lätt att spela.

ikväll blire å hjälpa till att göra i ordning för frostdansen.
sen blire extra träning inför imorrn.
jag taggar jättemycke!!!!!!

nu ska jag söka nån annan låt.
ha de jättejättebraaaaaaa! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback