26 oktober

vill man vara fin så får man lida pin!
jag vill lova att de stämmer, sundh du vet vad jag menar!

idag så sov jag till 12 (vintertid) haha.
sen gick jag ut me hunden och gick ner på stan.
träffade linnea gunnarsson och rebecca önhult 2 gånger.
vi gick runt på lindex och kollade på söta bäbiskläder!!

oja jag är konstig!

ikväll kanske jag skulle spela badminton
men jag får se hur det blir med det.
kanske gör något annat roligt iställe!

just nu sitter jag och kollar på gamla bilder.
det är väldigt roligt.


klassresa i 6an, piteå!

nu ska jag göra nåt roligt tror jag.
ha en bra eftermiddag och kväll, pusshej!

Kommentarer
Postat av: lolloo

ojoj, jag vet!! ;O <3

2009-10-26 @ 16:30:15
URL: http://sundiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback